Afdingen bij internetproviders

We hebben allemaal ondertussen wel een internet/tv abonnement thuis.
(Tenzij je helemaal klaar bent met alles wat op tv wordt uitgezonden en de tv de deur uit hebt gegooid 😜)

Wat niet iedereen zich realiseert, is dat het écht loont om elk jaar het abonnement van je thuispakket even onder de aandacht te brengen.

Mijn persoonlijke verhaal, de afgelopen jaren ben ik een trouw aan KPN.
Ik had in het verleden een overstap gemaakt naar een andere provider (om kosten te besparen), maar kon niet wennen aan de mindere gebruiksvriendelijk van de mediabox. Daarom weer teruggegaan naar KPN.

Waar ik toevallig achter kwam, nadat KPN mij voor de zoveelste keer ging bellen of ik ook mijn mobiele abonnementen wilde overzetten naar KPN, was het volgende:

Na vergelijk was het niet voordelig voor mij om mijn mobiele abonnement over te zetten, maaaaar…door een vraag van mijn zijde of het thuispakket ook niet goedkoper kon, werd ik doorverbonden…

Die persoon die ik toen aan de lijn kreeg, snapte mij direct. Ik wilde minder betalen en dat was geen probleem!?!
Hij regelde binnen een paar minuten een korting van €300 op jaarbasis! 😱
Hij adviseerde me zelfs een jaarlijkse reminder te zetten om elk jaar even te bellen.
Zodoende wordt je geen “brave slapende” afnemer die te veel betaald.

Conclusie: Overstappen naar een andere provider op jaarlijkse basis kan heel voordelig zijn (betreft dienstenaanbod, maar ook financieel)

Ben je heel tevreden over je eigen provider?
Dan evengoed bellen en zeggen dat je dezelfde korting wil, net als een “nieuwe” abonnee.

Dit jaarlijkse voornemen, kan je honderden euro’s besparen met 1 telefoontje 💚

2 gedachten over “Afdingen bij internetproviders”

  1. Is bij mij ook gelukt,
    Toezegging om voor 9 mnd n pittige korting bedwongen.
    En daarna mag ik weer contact opnemen
    Dankzij jouw suggestie Martin

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deel deze BLOG

Scroll naar top